Toni & Guy

Tänkte jag skulle lägg upp lite bilder från nyar och så men känner att ORKA så ist blir det ett beautytip! Det gäller torrschampoo.. Praktiskt att ha med på resan, speciellt om man som jag ofta reser lääänge och vill fräsha upp håret sådär innan jag kastar mig i min älsklings armar sådär lagom fräsh efter en 35 timmars bussresa. Senci tipsade mig om detta torrshampoo under min sista shoppingrunda innan det bar iväg till Bosnien. Jag köpte det och det funkar! Håret blir verkligen fräshare och ser "tvättat" ut.. perfekt i SOS situationer! En ny must-have produkt och min nya trogna medresenär!







Kommentarer
Postat av: nida

ja mislim da se glagol "voljeti" ne mijenja po vremenima. nekoga mozes samo voljeti u prezentu, a ako se kaze "volio sam je/voljela sam ga".. onda je pitanje ustvari.. jesi li zaista? ili ne znam, mozda lupam.. al plasi me to kako je ljubav tako.. flyktig som jag skrev. i lahko izmjenjiva. ako sam ja nekome bila jucer na prvom mjestu, imala posebno mjesto.. kako to on vec sutra mjesto moze da da nekoj drugoj? nije mi nikako jasno!

2009-01-19 @ 19:45:42
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback