Lite updates

Hej hopp!

Jag lever.. igen.. hehe. Snacka om att ha lagt det har med bloggning at sidan men forst sa funkade inte Dinos internet och sen nar det borja funka sa akte jag jag till Kroatien for lite sol och bad i en vecka med mami,hennes vannina och en till kvinna.. I sondags var jag tillbaka i Zenica och nu vantar vi bara pa att D ska bli klar med skolan och da drar vi till havet nanstans. Det blir var forsta riktiga resa ihop och det ar nagot jag sett fram emot lange nu sa det ska bli mys. Jag har inte min dator har sa mitt kara bildredigeringsprogram Picasa 3 ar jag utan. Vill ju gora fina kollage med bilder som tagits hittills men det far bli att jag lagger upp dem sadar vanligt om jag inte kan fa ladda ner Picasa pa D s dator. Det tar san plats namligen. Annars da? Har hort att vadret i SWE ar kasst nu. Har ar det hot hot, ca 30 grader. Jo juste, jag och baby har varit i Sarajevo vid tva tillfallen.. buisness.. vi hade ett besok pa ambassaden inbokat.. gissa vem som aker med mig till SWE nar det ar dags att rulla hemat for min del?.. aha.. min bebis! Berattar mer om allt i samband med att jag lagger upp bilder fran huvudstaden.



Puss pa er sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0