Bokmys

Dåligt med uppdateringar på bloggen de senste dagarna.. jag vet, men laptopen och internet har fått komma p andra plats nu när jag har böcker att läsa. Fick även mer böcker i sen fördelsedagspresent i samband med mitt sena firande och hela dagen har jag legat i sängen och myst med den bok jag läser just nu. Dessutom är det riktigt "sitta inne och mysa väder" idag! Nu ska jag dock slita mig från handlingen som börjar bli mer romantiskt ;o) men man får ju spara lite läsning till senare. Började läsa igår och kommer antagligen att läsa ut boken ikväll, hehe.
Har lite bilder som jag ska försköna bloggen med ikväll också är det tänkt..


Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0