Grattis på examensdagen my friend!

Hej,

Hala dagen hittills har spenderats med att fira min kära vän A som tog examen idag! WOHOOOOO GRATTIS!!! Jag tycker fortfarande att examen ska firas mer än studenten! Det är en bigger deal.. tycker jag iaf. Det var kul att vara med på avslutningen. Längesen man hade någon avslutning och jag fick den där pirriga känslan fast det inte var jag som skulle ta examen men fan ad gött det måste kännas! Efteråt var det champagne, mat, glass och hela köret hemma hos A. Jättekul hade vi.. det var längesen jag skratt så mycket iaf. Det gillar vi!

Nu kan jag ta det lungt bara och senare kanske det blir utgång. Får se.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0