Klänning från H&M säljes

Hur underbar och söt jag än tycker att denna klänning är så kommer den inte till användning (jag är konstig ja) och den har hängt i garderoben sen jag köpte den nu.. Har aldrig använt den. Den är mini och jag är inte så modig så att jag får det till en klänning även om jag försökt. Funkar med leggings och så men jag ville ha den barbent men det är som sagt inget jag vågar, hehe.

♥ Storlek: 36
♥ Material: 100% bomull
♥ Klädda knappar längs hela mitten, praktiska gömda fickor i sidan

Priset börjar på 300 kr (ordirdinarie 349 kr) och det är budgivning som gäller!



/Puss.


Kommentarer
Postat av: Azra

Tackar:):) SÖt klänning!

2009-06-17 @ 14:09:12
URL: http://nyafrokensverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback