Regn regn regn..

Det har regnar oavbrutet sen igår skulle jag tro. Jättemysigt men mina halvluddiga planer idag innebär att jag måste ta mig ut och det går ju inte i detta väder. Har inga skor som tål regn.. Att man aldrig fattat det där men att gummistövlar är ett MÅSTE! Men inte.. så då får man uggla hemma och vänta ut regnet. Ska ta och städa lite och kika i garderoben för att se vad jag egentligen har för sommarkläder så jag kan få en bild av vad jag måste inhandla innan jag drar iväg till Bosnaland om exakt en vecka!

När börjar er semester? och vilken destination blir det för er del?


Laters!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad glad du gör mig med din kommentar! :D

Visst är det underbart att vara kär? Lovar att hålla utkik i din blogg också. Puss! :)

2009-06-12 @ 14:03:03
URL: http://dingiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback