Solen skiner och det är sommar. Jag är hemma..

Hej,

Ja, jag är hemma.. hade en tvättid jag var tvungen att ta så här sitter jag medans maskinerna snurrar på. Jag har faktiskt skola att fixa med också.. men jag har inte satt igång och jag vet inte hur jag ens ska komma igång när jag bara vill ut i det fina vädret samtidigt som jag vet att det har jag ju inte tid med.. och då får jag dåligt samvete om jag gör det istället för det jag borde och så då blir det att man gör varken den ena eller det andra. haha.. sjukt.
En bra grej så långt är att en grej löste sig.. ang sommaren.. nått jag oroade mig för hela helgen men nu är det löst och jag och min älskling ha ska den ästa sommaren någonsin. Våra två sommrar innan lär inte vara svåra att överträffa men den här kommer vara fantasticoooooooo! Skål för den!

Förresten så är det himla behagligt hemma.. svalt och skönt.. äkta somarkänsla.. när man kommer in utifrån värmen.

A bientot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0