Först ansiktsmask sen läggdags

Nu ska jag gå och lägga mig. nej förresten, ska lägga en fuktihetsgivande mask som jag köpte i hälsokostbutiken idag. En liten present till min hy. Efter det så kan jag somna lite vackrare :o) Anyways.. Jo, var på stan en runda idag med Z. Som vanligt så hade jag allt jag skulle shoppa klart i huvudet men så fort jag kom in till stan och såg folkmassan (kom på att jag råkat hamna i stan på en lördag igen) så tappa jag lusten och koncentrationen som krävs för att inte göra fel inköp som så ofta händer. Störande. Jag hade verkligen behövt en personal shopper.. eller bara en helt ny basgarderob.. för jag har typ ingen. Bara en massa lösa plagg som inte passar til nått. Suck. Så nu fick jag klaga lite. Kommer sova bättre :op

God natt på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0