Hej bloggen? eller nä..

Har funderat på om man ska börja med att skriva "Hej bloggen" ibland? När jag var mindre och skrev dagbok så skrev jag iaf alltid "Hej dagbok" men jag kan tycka att det känns lite wierd att skriva så när man tänker efter.. Ja menar, varken bloggen eller dagboken är ju en person eller någon man skriver till egentligen.. man skriver för sin egen räkning, för att skriva av sig eller så skriver man för sina läsare.. En tanke bara :o) Så jag kan nog inte med att använda de hälsningsfraserna.. hehe.

Hej på er iaf, nu är jag hemma från skolan. Är det inte underbart att komma hem och se mami stå och laga mat! På väg hem tänkte jag på vad jag skulle kunna äta men nu slipper jag tänka på det.. trevligt emellanåt! Perfekt timing :o) Så jag att jag åker till Bosnien på fredag? Nä jag kanske inte gjort det. Ska skriva ett helt inlägg om det sen men bara så att ni vet. Försöker att planera in lite smart shopping innan så jag kan få ihop några snygga outfits att strosa runt i där nere. Dumpa min hobo stil (sencis ord för att beskriva min stil). Har även ca 2 h på mig att klura ut om jag ska lämna tillbaka en jacka jag köpt på H&M eller inte. Sista dagen idag. Kan inte bestämma mig alls. Ska gå och prova den ett par gånger till nu. Vilka problems jag har va :op Crazy!


Puss på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Branka

Da je i meni te srece da mogu tako cesto ici svom dragom, kao sto ti ides! Hur får du allt o gå ihop? Al nek ti je sretan put! Kram

2009-03-17 @ 17:20:31
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Branka

okej, jag förstår det.. Ja radim,ali sam timanställd, men har inte ekonomin för det att åka så ofta, tyvärr. Även om jag skulle vilja..jag och min pojkvän skulle oxå behöva att träffas.. ali kad nemozemo.. Jel ti planiras da ga dovedes vamo? Eller ska du flytta ner =)

2009-03-17 @ 17:42:43
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback