Officiellt sjuk

Imorgon lutar det mot att jag officiellt kommer vara sjuk :o(
Igår vaknade jag med halsont och senare under dagen blev det värre.. imorse kände jag mig sjuk men såg till att sova ut ordentligt och senare under dagen gick jag ut fast jag kanske borde stannat hemma. Solen och den blåa himlen lockade. Träffade S och vi köpte biljetter till en viss konsert i april :o) och sen var vi och fika och så..

Igår var det ännu en gång emotionell berg-och-dal bana igen.. det var msn med D och det blev väldigt jobbigt ett tag dä. JDet blir nog att jag åker ner i en vecka iaf snart för att få ordning på saker och ting. Egentligen har jag fullt upp i skolan men det här är också viktigt. Känns som att vi måste verkligen ses snart.. samla nya krafter för att klara det här distansförhållandet. Sen i vintras så har det verkligen varit jobbigt. En rejäl svacka. Vi ( D) tog inte vara på den tiden vi hade i vintras och det är anledningen till att det varit så mycket sen dess och nu behöver vi lite quality-time och det snarast. Får se när det kan tänkas bli.. jag måste hitta en lucka! *suck*

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0