Sömnproblem?

Vaknade vid 11 imorse. Och det var för att mamma började tjata på att jag måste gå upp. Kan jag kalla det sömnbroblem när jag under 2 veckors tid inte kommer upp på morgonen som jag brukar? Det är en kamp att inte somna om när klockan ringt! Kan jag skylla på vädret? Kommer ihåg en period då jag var pigg så fort jag vakna och det var runt 9-tiden. Sen så märker jag att när jag vaknar till slut och vet med mig att jag haft drömmar så brukar det vara anledningen till att jag e helt slut.. tröttsamt att drömma. Jag drömde inatt igen.. eller imorse.. vakna iaf mitt i allt. Jag flög flygplan! Ett pyttelitet enmanna flygplan som ja satt i och flög. Nån jagade mig och en gubbe kastade småsten på mig, hehe. Innan jag flög drömde jag om att jag och satt vid en kanal.. det var sommar.. Undrar dock varför jag oftast är sur på D i mina drömmar.. han gör alltid något fel och är väldigt ofta the bad guy! Varför? Är det någon ide att tyda sånna drömmar? Dom är inte roliga iaf och det är verkligen en dålig start på dagen at vakna upp ur en negativ dröm :o( Tur att man är en dagdrömmare och kan kompensera det. Why bother live in the real world :op Nä nu ska jag röra på mig.. en teori är att allt sittande framför datorn rubbar min sömn och allt. Så nu vill jag bort från från datorn! Ut i friska luften ist!

Ha en bra fredag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0