En dag hemma

Varför känns det som att man kommer ur form bara av att spendera en dag hemma? Jag var i skolan och sen när jag kom hem bestämmde jag mig för att stanna inne. Sjukt jobbigt väder var det ute.. duggregn.. Mysigare att vara inomhus då.. bara jobbigt att man känner sig blä! Jag ska ju skära ner på sittandet framför datorn och nu blev det ändå nån timme. Läste lite i min bok.. fixade och trixade lite men till slut när man kollar på klockan så har man suttit där alldeles för länge ändå. Jag borde inte ens låta mitt ass sitta still.. hello celluliter.. dom bara förökar sig känns det som :o( Blä på det! Imorgon ska jag minsann gå en massa. Har ärenden att fixa. Det är bra. Ska ta och göra några benlyft nu innan jag lägger mig.. bara för at lätta på samvetet! ;o)


Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0