Död åt celluliterna!

Så, låt oss snacka lite om beach 2009. Nä man hade helst ignorerat tanken på att man snart kommer skutta runt i bikini nånstans. Dags att börja vara snäll mot kroppen. Jag är i full gång med att städa nu. Det är mitt gympapass och sen så promenerar jag mycket. Jag var och powerwalka med A igår och det ska bli rutin minsann! Torrborsta ska tydligen vara bra. Man får igång cirkulationen.. så igår försökte jag skrubba bort mina celluliter med sånna där duschhandskar och det gick la sådär.. Vill bara att dom ska försvinna! Jag ska plåga dem varje dag nu har jag bestämmt! Det ska skrubbas och skrubbas och skrubbas.. Ni ska dö cellulitjävlar! Nog att jag varit out of shape innan under mitt 24-åriga liv men jag har fan inte haft celluliter. det var tider det, då man sysslade med sport. Nu sitter man mer.. mest vid datorn och odlar.. ja celluliter såklart. Men nu är det bestämmt.. dom ska dö!

Hur tar ni itu med era?





Kommentarer
Postat av: jonie

Jag har tränat sedan december nu och kan väl ana en förbättring. But still, en "förbättring" i detta fall innebär för den sakens skull inte att det är bra. Tror jag är dömd att leva med dem. wie...

2009-05-06 @ 16:46:40
URL: http://jonie.se
Postat av: Emina

jonie: Just nu så blir jag glad bara det blir en förbättring lagom till beachen, sen kan man alltid göra cellulitbehandlingar för att åter bli slät!



Ge inte upp :o)



Puss!

2009-05-06 @ 22:12:27
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Mirree

torrborstning vet jag inte riktigt vad det är men jag brukar skrubba asmycket..och sen smörja med bodylotion med mycket fett i. När låren glänser ger det en illusion om slätare yta iaf :) haha fast jag har väldigt lite celluliter. kram

2009-05-07 @ 11:18:00
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback