I wish me luck

Nu har jag gjort något dumt igen! Istället för att verkligen råplugga så har jag pillat i kodmallen och nu funkar det inte att kommentera mina inlägg här på bloggen. Inte för att kommentarerna regnar in men.. nu kan ni inte kommentera även om ni ville, MUAHAHAHAAA!!! Har ändå skickat iväg ett "hjälp!" mejl så problemet är nog löst tills imon.
Det här med att plugga har ju som sagt gått sådär.. jag har läst lite men det tar emot, as usual. Det måste vara nån störning fan. Jag kan inte tvinga mig att plugga men när jag väl ger upp och sätter mig och läser, ja då är det nästan skoj!

Nu ska det sovas iaf.. Ska upp tidigt och bläddra lite mer i min tjocka bok och sen får det gå som det går.

I wish me luck!



Lahku noc, bonne nuit, good night, buenas noches och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0