Me zombie

Hej,

Mår ni bra? Jag är sådär zombieliknande.. Det har varit en jäkla dag alltså.. nä inget spännande så men.. Blev inte klar med hemtentan  igår och den skule in imorse så jag var upp kl 8 för att göra klart den. Obs att jag la mig kvart i 3 igår och då hade jag och D hunnit med tjafs på msn också så jag var arg, irriterad, ledsen och dessutom inte klar med tentan så jag gick upp imorse sådär halvdöd och fick ihop en ok text innan kl 10. Mådde så jäkla dåligt då så jag mejlade in den och gick inte på föreläsningen. Mitt stackars öga hade börjat protestera också efter att ha suttit framför dataskärmen i timmar så till slut kunde jag verkligen inte titta in i skärmen längre. Fy fan! Jag var ju förbi vårdcentralen men ingen verkar veta vad problemet är med mitt öga! Ett öga rött.. (hehe) Sen gick jag och la mig och jag sov nog i 4 h! vaknade fortfarande helt död men kroppen tackade nog ändå för sömnen. Känns som att jag hade fallit ihop om jag inte gått och lagt mig. Usch, vad jag plågar mig själv ibland.. skriver i sista minuten. Bara en hemtenta kvar och sen är det sommarlov och då ska jag vila ut! Det här ska bli den bästa sommaren ever! De senaste åren har det inte varit någon hit och jag är trött på att vara trött där på hösten nr skolan ska börja. No more!

Om det inte börjar regna så ska jag ut och springa snart.. Uzdravom tijelu zdrav duh!


Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: karolina

ok tack ändå =)

2009-05-19 @ 21:28:44
URL: http://finehair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback