Onsdag

God morgon,

Det regnar även denna morgon. Typiskt att jag skulle förundras över att det var så fint väder där ett tag. Jag tänkte att, nämen vad konstigt att vi har så underbart väder.. och det regnar ju inte ens så som det brukar. Nu gör det de. Det är ok med regn men det kunde ha varit lite varmare. Det var ju iskalla vindar som blåste igår! Brrrr!
Snart ska jag iväg och skriva salstenta. Hur känns det da? Jo da.. jag känner mig inte helt redo omjag ska vara ärlig för jag har inte lagt ner den tid jag hade behövt för att plugga (planerade att lägga upp en strategisk plan men glömde nästan bort den här tentan så jag blev lite caught off guard) så som jag sagt innan så får det gå som det går. Ingen idé att oroa sig så mycket. Det är inte bra. Jag ska göra mitt bästa. Annars går fler tåg.


Ha en bra dag och glöm inte paraplyt!


Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Hej!

2009-05-06 @ 11:49:05
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback