ESC - dagen efter..

God morgon,

Börjar men att säga några ord om ESC.. Ja han var jätteduktig och söt och visst hade jag den låten på hjärnan hela dagen men fan jag tycker inte det var spännande att veta vem som skule vinna när det bara gått 5 min in på poängutdelningen. Trist! Norges låt var sådär hypad innan finalen men det blev bara så ospännande när man insåg att aha det var dom som vann. jaha men det visste man ju! Nä så jag var fan sur igår.  Jag hade hoppats på att Bosniens bidrag skulle komma högre upp på listan.. Det är inte alltid Bosnien skickat bra bidrag och ofta har det varit pinsam men nu de senaste åren är vi bra.. Kan vi inte få vinna då? Hehe, jag e bitter ja. Typiskt! Nu ska jag sitta och tröstlyssna på "Bistra voda". Har även några nya favoriter som jag slänger upp sen..


Puss♥


Kommentarer
Postat av: Tronja

Vad fiiin din blogg har blivit har din header alltid sett ut så?

aja fin è den iaf!



P.s you have sms!! :)

Pussikram Tronja

2009-05-17 @ 14:54:25
Postat av: Emina

Tronja, svar: Tack tack :o) Jag hade en annan header innan men jag har haft denna ett tag nu!



ps såg smset ;o)

2009-05-17 @ 18:58:20
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: alltsåå minooo znas sta

jag läste attd et var bara för att det har blivit att alla länder nu ahr en jury som röstar.. sen lägger dem ihop folkrösterna o juryrösterna.. å så ger dem påängen såå.... det berättade pappa..s en så har jag läst att många juryn snackat ihop sig på vilken fvavorit dem har å vem dem vill ska rösta.. för det har ju aldrig förr hänt att ngn vinner med så mycket..dettta var andledningen dååå--- redan ihopfixat från början alltsåå

2009-05-21 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback