Gummistövlar

God morgon!

Sovit gott? Jag vaknade 2 min i 6 imorse och trodde att det var dags att gå upp. Solen sken och himlen var blå men så titta jag på klockan och insåg att jag hade hela 2 timmar kvar att sova. Inte illa det heller. Nästa gång man vaknade var det grått ute och det regnade.. som nu då. Jag som ska ta mig ut snart. Ställer mig frågan varför jag inte äger et par gummistövlar? Jag bor ju i Göteborg! Att man inte lär sig!


Dessa rosa vikingstövlar hade mina fossingar uppskattat regninga dagar

Kommentarer
Postat av: OMG

emina nu tar sunkigheten över faan. först bara pyjamas nu ska hon var aför lat för vaniga skor ocksåå.. OMG gummistövlar shiit.. du kanske borde bo på landet!

2009-05-08 @ 11:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback