Lycka

God morgon. Sovmorgon? Absolut! Får man inte tillräckligt med sömn så mår man inte bra så jag unnar mig några extra timmar i sängen nu för jag känner att jag behöver det. Och det bästa av allt, jag får inte dåligt samvete :) Så vad bjuder dagen på för äventyr? Tja.. vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i. Halid spelas flitigt även idag. Jag har en tendens att snöa in på en artist i perioder och nu är det Halid som sagt. Igår skrev jag att nedräkningen kan börja.. och om en vecka rullar jag ner mot Bosnien. Nästa fredag alltså. Wohooo! *lycka*


Fick precis ett sms: Snöar det hos dig?
Jag tittar ut och visst ser jag små snöflingor :) Mys!


Arrivederci


Kommentarer
Postat av: Leonida

Vad bra! Det är ju sällsynt att kärleken inte tynar bort efter så lång tid. Glad för din skull! Och ser att du ska neråt till Bosnien. Skönt för dig! Pluggar du elle jobbar nu då?

2009-11-13 @ 14:50:07
URL: http://storyofleonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback