Meni sretan put, a vama ostanak :)

Sitter och äter frukost. Är sådär nervös inför resan så jag tvingar i mig frukosten för annars kommer jag bara må dåligt sen på bussen om jag inte ätit något. Längtar efter att bara få sätta mig i bussen för det är först då jag kan slappna av. Om jag har glömt något så är det skitsamma när bussen börjar rulla.. så länge passet är med såklart. Annars har jag en tendens att behöva shoppa allt innan varje resa och denna är inget undantag men jag har inte haft lust att gå på stan just för att min inköpslista är alldeles för lång. Nu innan avgång så blir det 2-3 h shopping. Sista minuten. Mhm. När det gäller inköp så har jag inte tid att vela. "Ska jag köpa eller inte köpa.. bla bla bla".. orka med mig själv i sådana lägen. Min resväska är redan i en box i bussterminalen. Jag fick ryck igår och skulle absolut ta min väska och låsa in den i en sån där box så att jag slipper släpa på den nu på morgonen. Istället har jag helt plötsligt mer handbagege. Typiskt, haha. Men jag ska låsa in det också så att jag kan strosa runt bland affärerna i lung och ro. Dricker kamomillte nu.. det ska vara lugnanade. Orka stressa mer. Helt onödigt egentligen. Att man aldrig lär sig. Det enda jag behöver är mitt pass. Allt annat går att fixa. Att jag beter mig som om det inte finns affärer i Bosnien är också onödigt men jag tycker inte om att gå och shoppa där nere för jag är på semester och shopping gör mig trött så jag älskar att inte känna "Oooh, jag måste in på H&M och kolla.. och sen in dit och dit och dit också", underbart att slippa det faktiskt. Nu ska jag röra på mig innan stressen får ett grepp om mig..


Här kommer min reselåt. Kunde inte låta bli. Varför skulle jag egentligen? Opaaa. Eto meee!
:)


Nu ska den spelas på repeat stt antal gånger!
Love


Kommentarer
Postat av: Melissa

Hocu i jaaaaa u Bih! haha! Snart åker jag med aBd! Jag tänkte fråga, hur ofta åker du till bih? Du har ju killen där och allt så jag blev lite nyfiken :) Puss

2009-11-30 @ 00:33:21
URL: http://hellomello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback