Dags att gå i ide

Det går verkligen inget vidare att komma upp ur sängen innan 11. Är det höstvädret som bjuder på regn och rusk som gör att kroppen inte ser någon poäng med att gå upp ur sängen? I så fall kommer jag sova bort väldigt mycket av min tid fram tills våren. Jag går i ide. Är det ens meningen att man ska fungera som människa när det blir mörkt ute runt 4-5 tiden? :( Ja juste, det är mysigt. Jo det är sant. Det är därför man går upp i vikt så fort sommaren är över.. Man går i ide och har det mysigt. Oftast förutsätter detta mys att man fikar och äter.. hela tiden. Ja ja, nu måste jag röra mig. Har skola från 13.15. Ångest där, alltså när jag tänker på allt som ska vara gjort till på fredag. Sucksucksuuuuck.

Haha, vilket bittert inlägg det blev. Inte meningen ;)


Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: nida

sv: Word Emina, kunde inte ha sagt det bättre själv. Det är sick, sick, sick.. och tänk att Vedran behövde bli av med sitt liv pga det. It's not fair! Hoppas dom får vad dom förtjänar.

2009-10-26 @ 14:16:56
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback