09.10.27

God morgon,

Igår innan jag skulle gå och lägga mig skrev jag ett inlägg.. ja det var aningen bittert och jag kände min lite ledsen och så. Jag klickar för att posta det och då får jag upp "sidan kan inte visas". Men vafan! Går in på blogg.se för att logga in på nytt och då står det att det är något underhåll på sidan och ingen inloggning från 00-04! Jag som skrev klart mitt inlägg 00.09 :( Typiskt. Det ska alltid hända när man skriver och klagar på grejer. Nä nu får du inte posta ditt inlägg heller. Näha. Nu ligger det inte ens kvar i arkivet så jag antar att jag får skriva et nytt då. Orka. Nu måste jag sätta igång med skrivandet till hemtentan så det kommer säääkert bli att jag skriver ett nytt bittert inlägg sådär per automatik. Härligt.


Ha det bra så länge.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0