Fult att sova länge!?

Det blir långa sovmornar när jag inte har skola. 12 gick jag officiellt upp idag. Men som mina kära vän så fint påpekat, varför ska man skämmas eller få dåligt samvete över att man tycker om att sova? det är ju något man tycker om att göra. Men det är fult att sova länge, jag vet... Ibland behöver man sömn och då är det himla gött att få sova ut. Som jag gjorde imorse. Visserligen så mår ag bra att att gå upp tidigare också men då funkar det inte att lägga sig kl 01. Det där med min deadline kl 23 funkar inte när jag fastnar med D på msn. Som jag gjorde igår då. Oj, jag måste ju iväg.. och naglarna är inte målade än! fan..


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0