Livet är som en serie

Tänkte på minnen idag när jag gick hemåt i kylan. Det är otrolig mycket man minns. Helt fantastiskt egentligen! Hjärnan besitter en rejäl hårddisk med en enorm kapacitet! Det var som att gå igenom olika avsnitt i en serie med sig själv som huvudpersonen. Det här är mitt liv tänkte jag.. som en serie. Vissa avsnitt vill man se om och om igen, andra vill man bara hoppa över. Undrar hur kommande avsnitt kommer se ut när man ser tillbaka på dem? Vilken fatastisk saga ändå, ens liv. Tänk om man kunde få hela samligen på dvd? Hade varit trevligt. Kanske hade man uppskattat det man genomlevt hittills om man kunnat se det utifrån.

/Mina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0