never take the easy road..

13.00 stiger jag upp ur sängen. Det är rekord tror jag. Jag vaknde flera gånger innan och de sista timmarna halvsov jag. Rtckte det var  segt att ligga kvar men kroppen ville inte sammarbeta. Jag var vaken men kroppen ville sova så man fick ligga kvar. Tydligen så behövdes det för nu mår jag prima! Är verkligen utvilad. Så himla skönt. Visserligen är det inte så konstigt att man inte kan vara uppe med tuppen när man satt på msn till kl 02. Trouble in loveland. Tror alla känner igen det där när man bråkar och det bara fortsätter och till slut vet man inte ens vad anledningen till att man bråkar är. Sjukt men jag skyller på distansen. Det är fan inte lätt alltid och man blir frustrerad på varandra för ingenting ibland. Ja ja det löser sig som man brukar säga.


xxx




Kommentarer
Postat av: Meli.

Känner igen det bråket, men det kommer och går :)

Svar på din fråga är att jag har haft ett par plåtningar, vissa har jag inte ens fått kort på utan bara från en :/ Jag blev upptäckt i min skolkatalgon från en som jobbar på IMG models, men efter ett möte med henne var inte jag den dom sökte. Jag fick iaf ta på en annan agentur och det var så det började. Jag har inte plåtats på två år nu så det var ingen stor grej direkt ;p hehe



Kram !

2009-10-25 @ 18:03:15
URL: http://meliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback