Konserten

Sådär ja, nu kom det upp några bilder från i fredags. Det blev att jag pillade ihop ett collage. Ibland gör sig bilderna bättre när de är mindre, hehe :op Man behöver ju inte mötas av jätteansikten när man kommer in på bloggen. För att återgå till temat då. Det var konsert i fredags.. Hari och Halid var de två herrar som underhöll oss under kvällen. Hari var jättebra live och han verkan hur go som helst. Halid ska dock också ha credd för att han fick oss alla att dansa loss. Det blev även ringdans (kolo) vid några tillfällen! Gött! Jag verkligen älskar det! Mot slutet blev det även fotografering med Hari. Jag blev konstig på alla kort som togs så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna skryta för folk och visa bild på mig och Hari!? fan! Typiskt! Vi fotades också med hans gitarrist som alla verkade ha en crush på så det kan jag visa istället. För att summera det hela så var det en lyckad kväll med mycket dans. Ångrar dock att jag inte lyssnat på Haris låtar innan konserten.. kunde bara sjunga med i "Lejla" och "Dabogda" så där tog jag i ordentligt. Halids låtar behövde man inte kunna för det var så dansvänliga. Ser redan fram emot nästa konsert! beror på vem som kommer.. Har hört att Halid Beslic och Dado Polumenta kommer snart! Någon som vet? Vilken combo! OMG! Jag som dessutom kärat ner mig i alla Dados nya låtar!

 


Kommentarer
Postat av: S .

Vidi njeeeeeee:) visste inte att du bloggade !! Haha, ma znam , han svettades för mkt tror ja pa mu zlo bilo :D

2009-09-27 @ 23:54:01
URL: http://aamles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback