En inblick i det inte så fabulösa distansförhållandet

Ibland är det här med distansförhållande skit verkligen! Ingen trodde väl att det var som att vandra på rosa moln heller väl?! Sms som inte kommer fram (om en viss person ens skickade något sms) kan ställa till det en hel del. Jag blir bara så arg på att jag kan bli orolig, som idag då jag verkligen började undra om det inte hade hänt något. Jag ringde säker 20-30 gånger och ingen svara på mobilen. När han väl svarar så är han tydligen nyvaken. Obs att klockan är nästan halv fyra på eftermiddagen! Han somnade visst drf att han blivit väckt tidigt imorse och smset han skickade till mig från sin systers mobil (jag köper inte det) kom aldrig fram.. Vilken uppenbarligen ställde till det en hel del. Så att tro att han gått och dött var ju dumt från min sida! Jag blir galen! Hur bra hade man inte mått om man bara inte brydde sig! Han låg ju och sov.. Dumma dumma Emina! Jag är nog mest arg på mig själv! Sen misstänker jag en massa andra saker som inte står rätt tilll kring hela den här grejen idag. I smell lies. They stink!

Kommentarer
Postat av: senada

kan tänka mig att ett distansförhållande inte är det lättaste, massa tankar som spökar :) but hang in there ;D

2009-09-21 @ 20:37:31
URL: http://aada.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

Emina..måste bara varna dig! dont let anyone make a fool of you..jag fick reda på massa saker om mitt ex först efteråt! Visst att han sa det själv och att jag hade mina misstankar långt före men ändå..då var det försent! Då hade jag gett hur mycket tid och kärlek som helst. Rent ut sagt, killar kan vara större fittor än vad vi någonsin kan ana! Man säger inte förgäves att kärlek är blind...man kommer på sig själv många gånger med att försvara sin pojkväns dumma handlingar för att det helt enkelt gör för ont att va realistisk och se klart. A du vet ju det, du är smart! Men ibland är det skönt att höra från någon som är helt objektiv också :)



Och nej jag ska inte på koncert..visste inte ens vad det var för jag har så mkt i skolan att jag inte kan planera in roligheter förrän långt fram :(

Kram på dig