Konsert ikväll

Oj oj oj, helt plötslig ska man hinna med en massa. Ikväll planerar jag närvara vid den första konserten för denna säsongen, Hari Mata Hari & halid Muslimovic. Innan dess blir det avskedsmiddag för en kompis som ska ut och resa kors och tvärs över jordklotet. Det var inte planerat så nu är det lite stressigt att hinna höra sig lite fin. Mina helger som annars är ganska händelselösa.. och nu allt på en gång! Det brukar vara så.

En favorit av Hari och en av Halid.. Ima da bude kolo veceras!






Ha en fin fredag och drick med måtta!


Kommentarer
Postat av: Mia

det är som du säger de som misslyckats brukar vara de som har något dåligt att säga. jag ångrar inte en sekund att jag är ihop med den jag är ihop med även om vissa människor har invändningar på grund av saker som för mig inte har så mycket betydelse. jag tycker att kärlek ska vara enkelt och okomplicerat när någon säger "bli inte kär innan du vet mer" blir jag så sur. jag är ingen känslokall människa jag är varm och jag hatar spel. älskade ditt inlägg :) verkligen därav den långa långa kommentaren hehe. och distansförhållanden kan funka tro mig en kompis är lyckligt gift med två barn efter två års distansförhållande, en annan kompis flyttade tillbaka till sarajevo och hittade jobb och är sambo nu de firade 11 år i juli. Min bästa vän och hennes kille blev ihop på tiden då comviq kompis inte fanns, vilka telefonräkningar de firar 8 år nu och inte nog med distansen så är han turk hon är från Cabo Verde (KULTURKROCK²). Jag är den enda som inte förblev ihop med min fd-kille det var fel tidpunkt i fel liv helt enkelt. Kämpa på :) tycker också att man ska kämpa för något som man vet är värt det, trots att det kan kännas jobbigt ibland vill man något så går det, det tror jag starkt på. Ha det roligt på Hari Mata hari, vill också gå men det blir en film om Coco Chanel istället hehehe

kram

2009-09-25 @ 17:13:33
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback