Alla ♥-dag

På söndag är det alla hjärtans dag. Det är det alla pratar om och bloggar om för den delen. Som med alla speciella "dagar" så tycker jag att vi ska fira kärleken mer ofta, utan anledning. Det gillar jag. Ni som häng med mig från början här i bloggen vet att jag och min kille blev tillsammans just den 14:e februari. I år blir det 4 år sedan vi blev ihop. Inte illa va? Dock har vi ju spenderat mer tid ifrån varandra än med varandra så 4 år låter mer än vad det är. Men så är det med distansförhållanden. Det är såklart tråkigt att vi inte får fira vår årsdag ihop i år heller men det kommer ändå vara en speciell dag då tankarna med all säkerhet kommer ta mig 4 år tillbaka i tiden.. den där kvällen då vi blev ett par.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0