Boooooring!

Jag är uttråkad! Riktigt ordentligt. Varför är jag inte ute? Är ganska pank men käner inte för att gå någonstans heller. Man borde ha haft en mysig tjejkväll men nått glas vin. Lite har jag ändå fått gjort denna kväll. Jag har färgat håret, fixat med fotbad och ansiktsmask. Ett litet mini-spa. Hade btw varit trevligt att åka til Budapest och gå på spa där.. det jag egentligen vill är att bara åka bort. Och så vill jag bara bli klar med den här skolan. Suck! Men som det ser ut nu så blir jag inte klar nu i sommar utan först till hösten. Jag räknade fel helt enkelt. En annan grej är det här med bloggandet. Jag måste börja ha mer bilder til mina inlägg. det ser ju trist ut såhär. Mycket som ska göras. Det blev ett gnäll-inlägg det här. Najs najs :p


Aloha!

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-02-20 @ 09:48:07
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt du är! Allt flyter på med mig. Hoppas det är så för dig med :)! Kram