Nytt rekord

Igår hade jag & min blogg 55 besökare.. sist låg rekordet på 27 dubbelt så många altså.. och så en till! hihi..
I´m happy :oD

Nu ska jag tenta, hörs sen..
Kisses ♥

Update:
skulle vara kul om fler skrev kommenatrer :o) Jag ser ju att besökarantalet ökar men ingen lämnar spår efetr sig.. skriv vad som lhelst.. typ vad som är bra lr anus ;o)
skriver visserligen inte mkt av intresse för nån men mest har jag bloggen som nån typ av dagbok..

Anyway.. skriiiv så blir jag glad och ännu en gång efterlyser jag hjälp med att fixa min header!

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul! HAHA kul att du har spelat där, dom har byggt om ganska mkt på gltk nu (:

2007-05-14 @ 19:43:07
URL: http://pinkbanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback