onyttigheter

Jag  misstänker att Dino försöker få mig ur form.. samtidigt som han säger åt mig att inte gå upp i vikt! jag var aningen för smal, hade gått ner mkt och nu har jag gått upp ett kilo som satt sig on my ass!!! inte alls där jag ville ha det :o( känns som att jag gått upp mkt just för att det satt sig där.. kunde gärna fått sätta sig i brösten ist, haha..
Jo jag var ute med Dino och han var sugen på nått sött så vi satte oss på ett konditori typ och jag tog en kula glass bara för sakens skull.. sen köpte vi snacks som vi åt samtidigt som vi gick i parken.. känner mig bara onyttig nu.. ska gå och göra lite rump&lår övningar med gummibandet innan jag lägger mig!

Imon drar jag och mamma till Sarajevo på en shoppingrunda.. ska kolla ifall jag hittar nått där i min favoritaffär Tally Weijl.

Go natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0