Sarajevo

Igår var jag och mami i Sarajevo. Tänkte kolla lite efter skor och kläder där eftersom jag inte hitta nått här i stan.. tyvärr så hitta jag inget :o( sjukt misslyckad shopping! Sarajevo är stort och det finns massa affärer i de olika varuhusen.. som vi inte kolla i.. brukar ba ta en runda på huvudgatan men det visade sig vara utan napp deb här gången! måste ändra taktik.. Köpte accessoarer, ett diadem med strasstjärna, ett hårband.. båda i guld och solglasögon (big ones) Det enda jag e nöjd me e la diademet.. så himla onödigt shit! Ska fan sluta gå i affärer och bara klicka hem saker via internet ist!!!

Självklart så regna det oxå.. inte en enda gång har jag varit i Sarajevo utan att de har regnat :o/

Orkar inte blogga mer nu.. bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0