Fröken duktig

Jo jag kan visst, men bara när jag vill! Jag satt i biblioteket med Zåzå idag och fick faktiskt läst en massa och antecknat också!!!
Jag började inte dra mig hemifrån förän runt halv fyra.. så himla seg när jag inte går i skolan och ingen anledning att lämna hemmet. Jag kan inte plugga hemma så jag gav mig iväg till så iaf. Kom på att jag inte hade nått kollegieblock eller penna med mig så jag gick in på Wettegrens och köpte detta gulliga block och en söt penna som matchar så fint :o) (notera att jag går på universitetet och inte i ettan, hehe)

image312
Block, 19 kr (rea)
♥ Stiftpenna, 30 kr

-Jag är verkligen supernöjd med dagens shopping ;op hehe..


God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah, gud så skoj.Kan tänka mig att du längtar ner till han. Jag vill neeer!!! dööör. hehe

2007-11-20 @ 23:40:14
URL: http://Ermina.blogg.se
Postat av: Universalappeal

Sött block!

2007-11-21 @ 06:05:23
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: haha

minoo prestani slikat na suaninim podu dete ugly isf i vardagsrumet gdje je parket..pussam