Långhelg

Helgen verkar aldrig ta slut.. inte så att jag klagar, det är bara kul! Jag och Dino var ute i torsdags så det är därför det blivit en extra lång helg.. Vi gick ut för att ta en öl bara och så kom hans kompis förbi med sin flickvän så det blev lite mer att dricka och till slut hamna vi på ett ställe med live musik :o) hehe, sån äkta balkanmusik.. stället var nästan helt tomt, bara några få där och så en kille som var stenfull.. han bara satt där och så ibland så lyfte han upp händerna när han blev rörd av låttexten :oD haha, så himla kul! Vi satt där till kl halv tre typ och hade det trevligt. Kanske ringer dem ikväll..
Igår var det taskigt väder, regn, så vi hamna hos en av Dino´s kompis och satt där och drack vin som vi köpt med oss. Lagom trevligt så..
Jag sov hos Dino och imorse var jag uppe ganska idigt för att hänga med mamma på Yoga! det var ok. Känd mig dock väldigt ovig och stel! så e det när man inte tränar regelbundet längre :o( får ta tag i det sen :op

Nu ska jag gå och rota lite i garderoben och e efter var man kan ha på sig ikväll för det är ruggigt ute.. brrrr!

Ha en fortsatt trevlig helg! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma!