Dag 4

Dag 4 i Bosnaland. Jo da jag har det super. Gor inget speciellt.. umgas bara med D och har det mys. Det var darfor jag kom hit ju! Forsta veckan kan man bara slappa sahar men sen far det allt bli lite mer GO i oss. En tripp till Sarajevo blir eventuellt av nasta vecka. Nu i dagarna har D jobbat ocksa och sa har han natt prov i skolan ocksa sa vi ligger lagt. Vi har inte ens varit ute och tatt en ol! Det ni! Inte likt oss, hehe.
Kul att se att mina lasare hanger kvar trots att det inte hander mycket pa bloggfronten. Jag ska forsoka battra mig men tyvarr sa ar det daligt med inspiration for tillfallet. Forsoker bara ta vara pa varje dag med D. Nu ska jag tillbaka till att ligga och se pa TV med alsklingen.. wohooo.. :o)  (Its the little things in life..)


Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0