Onsdag

Hej,
Jag har varit uppe sen halv 8 imorse och tvättat.. allt som ska packas ska vara rent och fint! Jag måste säga det igen, kan inte fatta att jag ska åka! Det kommer nog slå mig när jag sitter i bussen och vi börjar rulla ut från stationen.. sen kommer jaga vara påväg ner till D i hela 34h timmar (mer eller mindre) .. Heeej älskling, jag e påväg nu.. vi är i Danmark nu.. Tyskland.. Österrike.. Slovenien.. Kroatien.. Älskling vi passerade precis gränsen till Bosnien.. Jag är hos dig om 4-5 timmar! Haha, vilken väg va? Man är påväg väääldigt länge! Det bästa är att sova bort en massa timmar och sen umgås man lite med sina medresenärer.. denna gång har jag en kompis som åker ner så nemas problemas. Vi kommer babbla på halva resan, right? Och sen kan man ju bara titta ut genom fönstret och drömma sig bort resten av tiden, förutsatt att man har en fönsterplats :op
Nu är nog mina maskiner klara! Gotta go! ..


Puss!



Kommentarer
Postat av: Ermina

kad ides u bosnu ? i gdje ces ?:)