På bättre humör!

Hej hopp!
Är på bättre humör sen igår.. var visserligen på det sura humöret fram tills för en stund sen men nu är det bra! Var och åt sushi med A och sen inhandla jag glögg, pepparkakor och knäckebröd som jag ska ha med mig till Bosnaland! Jag och D ska ha en svens temakväll, hehe. Myspys! Jag kan inte fatta att jag på lördag kväll är hos D! Det är nog därför jag inte är happy utan bara tänker på allt som ska fixas inan.. jag fattar inte att jag ska åka helt enkelt. Tre månader är den längsta tiden vi varit ifrån varandra så det här blir ett speciellt återseende! Jag har iaf börjat att förbereda packningen.. försöker solla bland kläder så att jag tar med mig så lite jag bara kan. Ja menar, der finns några plagg man alltid hänger sig fast vid bara att när man ska resa så teror man att man kommer vilja variera mera men det gör man inte! Så det jag luffat runt i under de senste tre månaderna tar jag med mig. Shiiit jag åker om 2 dar! Wohoooooooo!!! Here I come! :o)
Nu ska jag fortsätta solla och planera vad som ska med..


Laters!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0