Same old story

Jag är väldigt trött på senare tid.. märks på mina inlägg. För det första så är dom få och för det andra såå inleder jag ofta med att gnälla, hehe. Men så är det när man inte får sova ut ordentligt. Behöver jag ens säga at jag e trött nu? I am! .. det blidde lite shopping på en outlet idag och as usual så vete fan om jag gjorde bra inköp. Fattar inte hur man kan vara så jäkla dålig på det där! Det är kanske för att det sällan händer att man "fall in love" med något plagg man ser.. bland alla massor av kläder och butiker som alla har ungefär samma utbud så blir det sällan kärlek vid första ögonkastet och då blir det lite halvdana inköp. Har några grejer jag måste lägga ut för försäljning på modette.se också.. så håll utkik lite senare!


Laters!

Kommentarer
Postat av: mia

Jobbigt att vara glad när man är så pass trött!

2009-05-29 @ 13:50:29
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback