Nu e våren här.. på gott och ont..

Våren kom igår.. och visst e det härligt med vårvåder! Jag har dock drabbats av nån vårförkyldning/pollenallergi.. är inte säker på vad det är men jag nyser en massa o så e ögonen röda och kliar! Underbart :o/

Sen var det ju min födelsedag igår.. överskattad dag som vanligt! man vill ju att det ska hända nåt speciellt men det gör d ju oftast inte.. Först var jag på restaurang med några familjemedlemmar och sen köpte vi tårta och åkte till min faster som inte hade kunnat komma med..
Sen på kvällen hade jag  ju planerat att dra och bowla med älsklingen men när han kom o hämta mej så ville han inte..(det får bli nån annan gång)
Vi gick till ett cafe och tog några öl.. vi satt på uteserveringen.. det blev lite djupa samtalsämnen men det är skönt och känna att man efter ett år tillsammans fortfarande kan komma varandra närmare :o) Eftersom jag inte fick bowla så gick vi och spela dart istället.. älsklingen vann fett med 3-0 (ölens fel)
Sen gick vi och käka lite snabbmat och så va vi hemma hos mej och hämta jag allt jag behövde för att sova över hos baby.. myspys ;o)
Inget speciellt men ändå en lyckad kväll :o)

LOVE U BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0