I passed another test!

Ja man kan ju inta vara annat än stolt över sig själv :oD Klarade "första hjälpen"  testet! Inte ett enda fel hade jag! sen fick man även svara på två muntliga frågor.. det gick oxå bra.. Jag skoja med dom andra i gruppen om att om man inte kunde så kunde man alltid ta en JOKER (as in vem vill bli miljonär) , ringa nån, fråga publiken lr ta 50/50 haha..
Så nu kan jag ringa min instruktör och säga "nu vill jag bara köööra" ska bli kul! ska faktiskt ta o ringa han nu direkt :o)

:oD Imon börjar jag övningsköra! Watch out people :op
Nu har det slutat regna.. det öste ner ordentligt nyss. Ska fixa mig och dra hem till Dino..

Ciao ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0