Kul med karies!?

Jag , Dino & Mahir va o bowla ikväll :o) Dino vann! det gick skitdåligt för mig i början.. bröt en nagel oxå :o(
Efteråt gick vi o åt och sen gick jag hem.

Var ju hos tändläkaren imorse.. jupp jag har  KARIES! Kul! Så jag fick inbokat tre tider då jag ska fixa det.. No big deal! har ju haft tandställning i nästan 2 år och dragit 4 helt friska tänder.. ja jag har done it all i tandläkarstolen, haha.. skämt åsido så var det sköt o höra att jag slipper dra visdomständerna iaf eftersom de växer rätt! Hoppas all i intresseklubben antecknat detta!

Vad har mer hänt idag.. hmm.. Jo jag skulle ju till "röda korset" och anmäla mig till "första hjälpen" kursen och Dino skulle häga med men han sega när jag ringde så jag stack hem te han för o komma iväg fortare men det funkade inte riktigt.. Älsklingen var inte så haj på o hänga med mig såg jag så ja sa att vi går på café o så slipper du hänga med mig till "röda korset". Han gick självklart med på d så vi gick på café och drack boza (en sorts dryck gjord av majsmjöl.. låter nasty men är gott och nyttigt) ¨Blev iaf sur på Dino för att man måste kompromissa så med han.. att han inte kunde gå på café med mig OCH sen följa med mig dit jag skulle.. jag måste alltid välja, antingen det eller det! vill jag gå promenad eller sitta nånstans? både och funkar skitbra tycker jag! Det är ju så det funkar dem emellan.. altså när han e med sina kompisar.. då kan man dra rundor på stan, sitta o ta en kaffe o sen dra vidare hit o dit.. tja ni fattar! Jag sa det till han ikväll att jag blev ledsen för att han va sån idag.. o annars oxå för den delen. Vet inte hur mkt som gick in men.. kommer ändå få dra samma sak för han några gånger innan man säker vet att det gått in :op
Nä usch nu ska jag gå och lägga mig.. tjötar lite.. DinoDinoDino..

198421-183
♥ Bjuder på bilden..glad fast jag har karies, haha ;op (crazy)

Kommentarer
Postat av: melisa.

guys stink :( haha.
synd att det är så antingen eller för honom, men se det på det sättet att du älskar honom även pga hans så att säga "brister", är ju inte brister, men ah hoppas du förstår hur jag menar och inte tar det fel.. :)

2007-08-08 @ 01:41:11
URL: http://melisademir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback