Softissöndag

Ännu en slapp söndag.. lördagen var ju iof ganska slapp oxå..
Det är himla trist väder sen i fredags :o( molnigt och ganska kallt på kvällen. Hallå, gick runt i jeans och långärmat idag! Men värmen kommer igen enligt prognoserna.. Jag har redan börjat få smått panik över att min fina solbränna snart kommer börja blekna om jag inte ger mig ut i solen snart :o(

Gick upp ganska sent imorse, halv 12 typ.. under tiden pappa var här och när vi var iväg med han nånstans så väckte han oss tidigt varje morgon! runt 8-9 tiden :oS inget jag pallar och de dagarna vi var på vår "ranch" så var jag uppe 7-8 och in bed kl 10, haha.. vi jobba ju hela dan så man blev trött och dan verka aldrig ta slut.. inte som när man sover bort halva! Hur som helst så fixa jag mig, åt frukost och drog hem till Dino. Han kände sig lite dålig igen så jag drog med min C-vitaminburken igen :op Vi låg och kolla på Tv hela dan och så lite myspys sådär ;o) tog lite knäppa bilder oxå..(med nya kameran) Halv 8 gick vi hemifrån.. Han gick och tog en kaffe medans jag stack hem o bytte om och så tog vi en liten promenix lite senare i den kyliga sommarkvällen, brrr..

Tog kort på kvällens outfit för omväxlingens skull :o) Titta så fint jag klippt till bilden i paint, haha :oD

image184
♥ Vitt linne, H&M
♥ Vit tunika, H&M
♥ Sidensjal som rosett, Tally Weijl
Jeans, köpta på marknaden här
inte med på bild:
Brun kofta, H&M
Bruna skor i ormskinnsimitation, Din Sko



Aargh!!! Kollar efter min mobil. hittar den inte.. ringer till den men hör ingen vibration nånstans.. kommer på att jag glömmt den hos Dino! hatar sånt!

Nu ska jag gå o lägga mig så man kommer upp lite tidigare..

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0