Sommarkväll

Var ute och hyrde SHREK 3 som jag och baby ska kolla på ikväll! Har sett båda SHREK filmerna innan och det finns ju inga roligare så jag ser fram emot att garva ihjäl mig :oD
Får se ifall baby går med på en promenix oxå för det är verkligen världens härligaste väder ute.. perfekt temperatur! en riktig sommarkväll,, men Dino vill inte ut typ :o( Merde.. jaha nu verka det som att vi ska ut iaf.. jaha ja..

Lite senare..
Jo da det blev en walk till slut. Tyvärr så blev det lite tjafs oxå men som alltid så är det lungt sen. Det blir ju som sagt väldigt lätt tjafs nu när jag snart ska åka till swe och lämna kvar älsklingen här.. men det ska nog gå bra. Har fått tips av andra snälla själar som läser min lilla blogg! Thanx/Hvala vam!

Nu ska jag fixa Hot Dogs som vi ska mumsa på till filmen.


Ha en nice kväll!
Bye

image182


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0