Torsdag kväll i bilder

Igår när vi skulle ut så ringde Dijana och fråga ifall vi ville hänga med dem ut.. så vi gick ute med henne, Pasan och hans kusin Lejla som var på besök från Norge.. hade med mig kameran så det blev några kort när vi åkte upp lite i bergen för och få en vy över hela stan..


♦ Blev ingen bra bild men det är iaf en vy över Zenica City ;o)
♦ Moi, Lejla, Dijana & Pasan
♦ ..samma gäng
♦ Dijana, Pasan & Lejla
♦ Moi & baby
♦  Moi
♦  My baby.. han står som en securityvakt, hihi..


Håller på o gö mig i ordning för ikväll.. det blir samma gamla vanliga sitta på filt i parken och dricka öl med älsklingen.. Dumma mig som tvätta alla byxor o short idag så nu fick jag ha på elementet så det förhoppningsvis torkar om max en halvtimme :o/ shiiit..
Om nån ens orkade läsa förra inlägget så är det okej mellan oss nu.. det är snarare vardagsmat med bråk de senaste dagarna..

Ja ja skål på er ;o) och ha en nice fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0