I passed the test!

:oD WOHOOOO!!! jag klara teorin så snart kan jag börja övningsköra! Måste bara fixa kuresen i "första hjälpen" innan..
Jag hade pluggat på fint men man var ju ändå lite nervös och jag stod där och bläddra i teoriboken medans jag vänta på att vi skulle bli insläppta. Sen fick vi komma in i salen och fick ett test med 35 frågor.. alla tagna från boken fast blandade då o så va det bara o skriva A, B lr C i rutorna! Kan fan alla frågor utantill nu :op var bara några jag var lite osäker på men jag var ganska så säker på att jag skulle klara det. Man får ha max 7 straffpoäng typ o olika frågor e olika mkt värda.. När man gjort testet så fick man gå ut o vänta utanför tills alla är klara o sen får alla komma in igen o så sitter de från kommissionen där och ropar upp alla namn och säger ifall man klarat det lr inte o hur många straffpoäng man haft!.. alla får höra ifall man ine klara det.. taskigt.. äkta balkanstyle :op
Jag klara testet utan några fel! Så hmla skönt d va o höra :oD
Nu ska jag sova gott :o) får bli mer uppdatering på de gångna dagarna imon ;o)

/Natti natt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2007-07-19 @ 00:32:12
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Grattis sötis :D Snart är körkortet ditt !