Shopping and no moore depp..

Idag var det mindre depphumör och jag shoppa lite när jag var på stan med mamma.. fast som vanligt så vet jag att det här bara är en "bra" dag (tack vare lyckade köp ;o) och att jag eventuellt imon lr övermorgon kommer sitta o älta samma problem och tänka på det tills jag inser att jag inte kommer fram till någon bra lösning :o/ as usual! Det är i sånna här situationer mna tar till mottot "DET LÖSER SIG"

Jag köpte ett par vita platta sandaler och vita leggings med spetskant.. lägger in bilder na sen! jo jag lovar ;o)
Jag ringde Dino o han fick komma upp så jag fick visa vad jag köpt :op Behövde verkligen vita skor av nått slag för jag hade plagg som jag inte kunde använda bara för att jag inte hade skor som passa!.. nu e jag happy fast jag vill nog ha vita sandaler med klack oxå.. o röda..

Nu ska jag försöka få lite ordning på mitt rum..

Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0