Bowli´n pics


♥ Bowlinbanorna
♥ Bowligklot.. mitt e d rosa :o)
♥ Dino bowli´n för första gången, men kolla in tekniken va! nice ;o)
♥ Sexy shoezzz!!!
♥ Dino och Dijana ser på med spänning
♥ Me & Dino.. ville inte va med på bild så han sabba bilden ist för att bjuda på ett leende.. kolla mig o så kolla han? haha.. happy people :oD

Jag vann ju då första omgången och andra vann Dino men sammanlagt så hade jag mest poäng :o) På en timme a la 75 spänn hann man med två omgångar.
Det var kul iaf.. pröva gö nått nytt bara. Först när vi kom dit så sa Dino att han inte ville spela för det finns ett café där och folk tittar ju på men han fick inte banga ur och efter några minuter när han testa och såg att det inte var så svårt och att det faktiskt gick bra för honom så tyckte han att "det här ska vi gö varje onsdag!"

Kommentarer
Postat av: Maria

ååååå va kul att bowla! Var mer än ett år sen jag gjorde det sist om jag inte mins fel! Riktigt kul(speciellt när man vinner) hihi
Ha det bra

2007-06-18 @ 19:51:59
URL: http://mariasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback