En dag då man bara hatar sitt liv och tycker synd om sig själv..

Det här är definitivt den sista helgen jag tänker sitta och tycka synd om mig själv.. och ha skittråkigt!!! Ibland förbannar jag dagen jag kom hit! Hur fan kommer man på att flytta till Bosnien och plugga? lång story.. när man har som roligast så skaffar man pojkvän och så var det slut på det roliga! De tjejerna jag parta med i början var verkligen hur kul som helst.. perfekta att gå ut med och dansa hele kvällen!

Kom nyss hem från magdansen. Har fått låna en cd så nu har jag ännu mer bra arabiska låtar :o) (enda glädjemomentet idag)
Efter dansen skule jag träffa en kompis men hon ringde och sa att hon inte hinner.. har en massa skolshit att göra! ingen man kan räkna med här inte!..

Ringde Dino för vår Tv funkar inte så han ska komma hit med Mahir sen och kolla vad som är problemet. De kommer först ikväll runt 7 nångång för de skulle kanske iväg nånstans nu.. Jag lät skitsur i telefon för jag blir bara så ledsen för att jag vill oxå hänga med! dom åker ut i naturen varje helg och inte fan händer det att man blir tillfrågad! Visst jag vet att vi har typ en deal om att han får lördag och söndag med sin kompis men vafan när det gör nått skoj så kan man la få hänga med ibland.. jag och Dino ses varje dag under veckan men inte fan åker vi på nån utflyckt nånstans.. så himla trött bara på att det ska va såhär! Innan när vi precis blitt tillsammans så passade sig att han alltid hade med sig Mahir när vi gick ut.. så vi umgicks så ett tag men nu när han sett till att man inte har några kul kompisar så får man fanemej inte hänga på mer! han e sjukt svartsjuk så han har svårt med att jag e med när det är mer än två killar.. inklusive han då!
Vi har fredagen ihop då vi dricker.. gissa ifall det inte spregna denna fredagen och vi klpte på oss grejer och satt hemma hos Dino och titta på Tv.. skitkul! hatar att kolla på Tv, jag vill ju snacka.. så mkt bra samtalsämnen när man är inne på sin andra öl ;o)

Ja ja man hoppas han får dåligt samvete.. låter taskigt ja vet..
 Nån som har samma problem? tror knappast det .. :op

Byeee!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

trist..:(