Fredag

Kom på igår att anledningen till att jag mådde lite dåligt var kaffe! japp.. jag dricker sällan kaffe så om jag då bara tar en liten kopp så mår jag skit efteråt.. yrsel, illamående, huvudvärk.. ett tag drack jag kaffe. det tar la en vecka för mig och bli van men när jag sen slutar så e jag inte så pigg några dar framöver.. ja ja hur som helst gjorde en missbedömning igår o trodde jag kanske skulle piggna till! men men..

*gäääsp* man var ju uppe tidigt imorse och var så duktig och gick till bilskolan! ska försöka ta det riktiga teoritestet nästa vecka så jag kan börja övningsköra sen. Idag hade jag bara 2 fel på andra testet varav ett var ett slarvfel :op jag skrev fel.. får se till o inte gö nått sånt sen.. det första testet hade jag lite fler fel på så måste plugga lite teori i helgen.. Pappa bilar ner hit till Bosnien om ca en vecka och stannar till början av augusti så jag hoppas kunna få mitt körkort så jag åtminstone kan få köra runt lite innan han åker tbx!

Jag e hur seg som helst med att ta kort på klänningarna jag köpte i förgår.. det blir la av nån gång ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0